Universal Gaming League

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

If any ACTIVE/Competitive HoN team are interested in an org, hit me up on steam or pm me here.

karroma94

over 10 years ago

certz is addicted to HoN

03  QCK
Drinks too much
over 10 years ago

gl bro

Gb  IV
Slugger
over 10 years ago

certz is a noob

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

03  QCK cheers mate :)

03  EsioooOOOOO
Carrier bag!
over 10 years ago

gl

clearly starting up a hon team

/whistle

Gb  DEADLYY
Badman.
over 10 years ago

sick skills at hon

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

03  EsioooOOOOO Nah, I cant play hon for shiße!

Gb  IV
Slugger
over 10 years ago

Kya, minecraft 5on5 team pls.

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

Gb  IV Does it exist?

over 10 years ago

glgl

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

bump, still looking.

over 10 years ago

nope

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

n0pe?

over 10 years ago

Me esio deadly xyn for the 5n5 team me carrying :3

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

Uz  JACKSTA:D HoN not css unles syou play hon, and still we wudnt be interested tbh no offence xD

over 10 years ago

A) it was a joke im ****ing dreadfull.. but yes, i tried hon HORRID GAME

03  EsioooOOOOO
Carrier bag!
over 10 years ago

Uz  JACKSTA:D or you're horrid ???????????????????

Za  tankza
HoN Head Admin
over 10 years ago

Probably be wise to state what the org is willing to provide? Also it might be best to post on the official Heroes of Newerth forums at http://www.heroesofnewerth.com . This will increase your chances in getting a team interested.

GL

Gb  DazzyJ
UNGL Contributor
over 10 years ago

Good luck, best to state what you can provide them with.

over 10 years ago

Esio, score last games, and mine, HMM?

03  EsioooOOOOO
Carrier bag!
over 10 years ago

Uz  JACKSTA:D all I know is that I had a better score than you (as usual)

200th POST LOL WUT

gl

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

Ty for teh gl'z.

over 10 years ago

esio 7-1 i was 1-21 so ya know teaching for fr33

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

esio2strong

Gb  IV
Slugger
over 10 years ago

t3st

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

Got rid of our current HoN team since they broke promises and aren't active enough.

Looking for a new HoN team.

Steam: karroma94

xfire: kyanite94

etc

Gb  DazzyJ
UNGL Contributor
over 10 years ago

NO NOT THE PROMISES!!

On a more serious note, good luck :)

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

xD cheers

Lb  KYANITE
The Hairy Arab
over 10 years ago

Huge Bumppppppp!

Nl  panz0r
I <3 mouz & FGW
over 10 years ago

gl with your search kya.

over 10 years ago

We are 5 players at a average 1700mmr and the same is our psr and we are all irl friends and are not planing to leave or quit hon in the nearest future, i added you on steam accept and ill pm you with more information :) best regaards AngryKevin

Gb  DazzyJ
UNGL Contributor
over 10 years ago

Beware, he's angry.

Reply