Universal Gaming League

over 2 years ago

לשלושת הפסים יש DNA Ultra Boost 1 . 0 חדש לגמרי להנאת המעריצים, שנראה כאילו הוא בהשראת מותג הצעצועים הפופולרי NERF. אמנם לא מדובר בשיתוף פעולה רשמי עם NERF של Hasboros, אבל לאדידס יש DNA מיוחד Ultra Boost 1 . adidas נעליים לנשים 0 שמוכן למעריצים ליהנות מזה כולל סידור של צבעים עזים העוטים נושאים דומים לאריזות המוכרות בפראות שלהם. כולל חלק עליון לבן primeknit לבסיס, רשת כחולה מכסה את העקבים בעוד צהוב ניאון עז כלול על בהונות.

ה-adidas NMD S1 כאן ו-The Three Stripes יציגו את הצללית החדשה בעיבוד אקווה בהיר שיסובב ראשים בכל פעם שתלבש אותם. adidas NMD S1 הופיע במקור במוצר לבן מעונן אבל הצללית לא תהיה נרתע יותר מצבעוניות בהירה יותר הודות לעיבוד הזה שעלה רק היום. כולל חלק עליון דמוי גרב פרימקניט המצריך גוון אקווה בהיר adidas מכירה זולה לגברים , תוך מראה לבן בצדדים המאפשר למיתוג Three Stripes למשוך את העין.

עבור הרצים שלא נותנים לקור לעצור את אהבתם לשביל, אדידס תציג את ה- Ultra Boost 22 COLD. RDY החודש לקראת השנה החדשה. לקראת הופעת הבכורה של אדידס Ultra Boost 22 המקורי, The Three Stripes יאפשרו למעריצים שלהם הזדמנות ולעיצוב החדש המעודכן לחורף. הצעה זו מתאפיינת בצבעוניות של Magic Grey, Silver Metallic וכחול Rush adidas מבצע הנחה על נעליים הכוללת גומי ורשת עליון שקוף בלבן ובכחול בוהק, בעוד שפרטים כסופים זוהרים במיתוג Three Stripes בצדדים ובמערכת קליפס העקב.

מוקדם יותר השנה אדידס שיפצה את הפורום הקלאסי עם סוליית ביניים חדשה מכוסה Boost, ויצרה מהדורה חדשה של הנעל הקלאסית ליום המודרני. כעת, ה-Forum Tech Boost מושק בצבעים חדשים, בקרוב. Forum Tech Boost החדש של dodealsil.com ממשיך את השקתו החודש, בעקבות כמה מהדורות בנושא Xbox באוקטובר ונובמבר. כעת, צללית הכדורסל הרטרו המעודכנת צצה בשתי חבילות של צבעוניות בשורה, שתיהן כוללות פלטת שחור ולבן ניטראלית.

Reply